Mitä on pr ja miksi siihen pitäisi panostaa?
| |

Mitä on pr ja miksi siihen pitäisi panostaa?

PR-ammattilaisilta kysytään usein, mitä PR käytännössä tarkoittaa ja miksi yritysten pitäisi panostaa siihen. Vaikka PR on käsitteenä useimmille jossain määrin tuttu, sen toteuttamistavat ja merkitys saattavat olla hämärän peitossa. Tässä blogissa kerromme, mitä PR on ja miksi se siitä on hyötyä myös verkkokaupoille.

Mobiiliostaminen muokkaa verkkokauppaa kiihtyvällä tahdilla
| |

Mobiiliostaminen muokkaa verkkokauppaa kiihtyvällä tahdilla

Verkossa maksaminen puhelimella ei ole niin helppoa tänäkään päivänä kuin voisi kuvitella, sillä monet maksutavat eivät vieläkään ole yhteensopivia älypuhelimien kanssa. “Perinteinen” verkkokaupan kassa on käypä ratkaisu monelle, mutta erityisesti mobiilissa maksamisen pitäisi olla asiakkaalle saumatonta ja helppoa.

Payments in the Nordics: viisi vinkkiä, joiden avulla vahvistat kilpailukykyäsi markkinoilla
| |

Payments in the Nordics: viisi vinkkiä, joiden avulla vahvistat kilpailukykyäsi markkinoilla

Viime vuosien taloudellinen tilanne on vaikuttanut merkittävästi pohjoismaalaisiin kuluttajiin ja heidän maksutottumuksiinsa. Hintojen ja korkojen nousu sekä ostovoiman heikkeneminen ovat herättäneet huolta kuluttajien keskuudessa ja vaikuttaneet paitsi kuluttajien ostotottumuksiin myös heidän maksutapavalintoihinsa.