TO 15.5.2025
8.30 – 24.00
vanha ylioppilastalo, Helsinki
eCom Summit & Awards 2025
julkaistaan pian
Verkkokaupan parhaat palkittiin ecom summit & awards -gaalassa
Dermosil-brändillä tunnetuksi tullut Dermoshop Oy pokkasi eCom Awards -palkintogaalassa pääpalkinnon eli Vuoden Verkkokaupan tittelin. Ensimmäistä kertaa järjestetyssä gaalassa jaettiin palkintoja yhteensä 18 kategoriassa, ja voittajiin lukeutuivat myös mm. Fiksuruoka, Finnish Design Shop ja VIBAe.
Se on pian täällä – nimittäin kauan odotettu suomalaisen verkkokauppayhteisön ikioma huippuseminaari ja gaalailta!
Ole paikalla Summit-päivässä kuulemassa keynote-puheenvuorot mm. IKEA:lta, Zalandolta, Marimekolta, Boozt.com:lta, ja Shopifyltä. Tapahtumassa pääset verkottumaan muiden osallistujien kanssa ja sopimaan kahdenkeskisiä tapaamisia. Jännitä Awards-illassa muiden mukana, kenet yhteisö on valinnut saamaan kautta aikojen ensimmäiset alan tunnustuspalkinnot.
Iltaliput sisältävät pöytäpaikan Awards-gaalasta sekä kolmen ruokalajin illallisen ja ruokajuomat.
Kerätkää tiiminne kasaan ja tulkaa nauttimaan tapahtumasta, jossa juhlistetaan yhdessä yhteisön onnistumisia ja luodaan pohjat uusille. Suuren ennakkokysynnän vuoksi liput kannattaa napata pian!
Lippujen hinnat:
- Summit-päivälippu 445 € (sold out!)
- Awards-iltalippu 395 € (sold out!)
- Molemmat yhdessä 595 € (sold out!)
Lippuhinnat ilman arvonlisäveroa (24%).
Tapahtuma on loppuunmyyty.
Iltatapahtuman (Awards-gaala) pukukoodi: Tumma puku
Tapahtuman pääkieli on suomi, mutta kansainväliset puhujat pitävät puheenvuoronsa englanniksi.
Puhujat
Tapahtumassa tullaan kuulemaan kansainvälisiä ja kotimaisia alan huippuosaajia. Lavalla päästään näkemään osaamista maailmanlaajuisesti arvostetuilta brändeiltä.
Peter G. Jørgensen
Co-Founder & CCO, Boozt.com
The Winning Formula: Mastering Competitive Advantage in the Tough E-commerce Landscape
Anna carolina wiklund
Capability Manager, Inter IKEA
Leveraging your data as a competitive advantage in the age of AI
Benjamin Lang
Head of Northern Europe, Shopify
The Future of Ecommerce
Mikki inkeroinen
Chief Technology Officer, Marimekko
Key Elements of Commercial Culture
Eetu paloheimo
Principal Product Manager, Zalando
The Roadmap After Conversion Optimisation
Jaana kurjenoja
Pääekonomisti, VTT, Kaupan liitto
Ovatko digiasiakkaat eri maissa erilaisia?
Leevi kangas
Toimitusjohtaja, Dick Johnson
Fireside Chat: Verkkokauppa kasvuun kansainvälistymisen kautta
Laura saarinen
Toimitusjohtaja, Lilja the Label
Fireside Chat: Verkkokauppa kasvuun kansainvälistymisen kautta
Ilkka rajakallio
Kaupallinen johtaja, Varuste.net
Fireside Chat: Verkkokauppa kasvuun kansainvälistymisen kautta
Kalle thessler
Head of Sales, Posti
Logistiikan ulkoistuksella skaalautuvuutta ja tehokkuutta – myös kiertotalouden mahdollisuuksiin
elina gustafsson
Head of Circular Economy, Posti
Logistiikan ulkoistuksella skaalautuvuutta ja tehokkuutta – myös kiertotalouden mahdollisuuksiin
Tapio haaja
Development Director, Sanoma
Älä jää jumiin pelkkään taktiseen mainontaan – Näin tuet verkkokaupan ostopolkua videolla
Tuomo sinkkonen
Video Commercial Manager, Sanoma
Älä jää jumiin pelkkään taktiseen mainontaan – Näin tuet verkkokaupan ostopolkua videolla
Matias kiesilä
Marketing and Sales Automation Manager, Paytrail
Ajaisitko katsastomattomalla autolla? Hyytyykö asiakkaan matka kassalle?
Terhi tamminen
Founder & Liiketoiminta- ja kehitysjohtaja, Avaava
Verkkokaupan esteettömyysdirektiivi tulee kesäkuussa 2025 – oletko valmis?
tommi fäldt
Account Director, Keskisuomalainen
Digitaalinen ulkomainonta – Verkkokaupan tehokkain näyteikkuna
Heli kettunen
Product Manager, Svea Payments
Kampanjointi myyntikasvun veturina
Tapani Mustonen
Online Store Manager, HalpaHalli
Kampanjointi myyntikasvun veturina
noora kahra
CMO, Vilkas
Kestävämpää asiakashankintaa – ota askel taaksepäin
ari paksuniemi
Senior Advisor, Vilkas
Kestävämpää asiakashankintaa – ota askel taaksepäin
päivän AGENDA
8.00 Ovet aukeavat – Verkottumista
9.00 Tervetuloa eCom Summit & Awardsiin!
9.10 The Winning Formula: Mastering Competitive Advantage in the Tough E-Commerce Landscape, Peter G. Jørgensen, Co-founder & CCO, Boozt.com
09.45 Vuoden verkkokauppafinalistin esittely
09.50 Key Elements of Commercial Culture, Mikki Inkeroinen, Chief Technology Officer, Marimekko
10.20 Tauko – Verkottumista
10.45 Puheenvuoroja teemahuoneissa:
- Ovatko digiasiakkaat eri maissa erilaisia? Jaana Kurjenoja, Pääekonomisti, Kaupan liitto
- Ajaisitko katsastomattomalla autolla? Hyytyykö asiakkaan matka kassalle? Matias Kiesilä, Marketing and Sales Automation Manager, Paytrail
- Älä jää jumiin pelkkään taktiseen mainontaan – Näin tuet verkkokaupan ostopolkua videolla, Tapio Haaja, Development Director & Tuomo Sinkkonen, Video Commercial Manager, Sanoma
- Kestävämpää asiakashankintaa – ota askel taaksepäin, Noora Kahra, CMO & Ari Paksuniemi, Senior Advisor, Vilkas
11.15 Teemahuoneen vaihto
11.30 Puheenvuoroja teemahuoneissa:
- Logistiikan ulkoistuksella skaalautuvuutta ja tehokkuutta – myös kiertotalouden mahdollisuuksiin, Kalle Thessler, Head of Sales, Posti & Elina Gustafsson, Head of Circular Economy, Posti
- Digitaalinen ulkomainonta – Verkkokaupan tehokkain näyteikkuna, Tommi Fäldt, Account Director, Keskisuomalainen
- Verkkokaupan esteettömyysdirektiivi tulee kesäkuussa 2025 – oletko valmis? Terhi Tamminen, Founder & Liiketoiminta- ja kehitysjohtaja, Avaava
- Kampanjointi myyntikasvun veturina – Tapani Mustonen, Online Store Manager HalpaHalli Oy & Heli Kettunen, Product Manager, Svea
12.00 Lounastauko
13.00 Tervetuloa takaisin
13.05 Leveraging your data as a competitive advantage in the age of AI, Anna Carolina Wiklund, Capability Manager, IKEA
13.35 Vuoden verkkokauppafinalistin esittely
13.40 The Roadmap After Conversion Optimisation, Eetu Paloheimo, Principal Product Manager, Zalando
14.10 Tauko – verkottumista
14.35 Fireside chat: Kansainvälistymisellä kasvuun, Leevi Kangas, CEO, Dick Johnson, Laura Saarinen, CEO, Lilja the Label, Ilkka Rajakallio, Kaupallinen johtaja, Varuste.net
Keskustelun fasilitoivat Leevi Parsama ja Mika Syrenius
15.05 Vuoden verkkokauppafinalistin esittely
15.10 The Future of E-commerce, Benjamin Lang, Head of Northern Europe & Dach, Shopify
15.45 Lopetussanat
16.00 eCom Summit seminaaripäivä päättyy
illan agenda
18:30 Vieraat siirtyvät juhlatilaan
19:00 Tervetulosanat
19.10 Kolmen ruokalajin illallinen alkaa
19.45 Awards-gaala palkintotilaisuus käynnistyy
21.45 Illan esiintyjät
24.00 eCom Summit & Awards päättyy
liput
Varmista paikkasi Suomen digitaalisen kaupan päätapahtumassa ja nappaa lippusi jo tänään!
Summit + Awards
595 €
Sold out!
Yhteislipulla pääset koko päivän seminaariin sekä illan Awards gaalatapahtumaan, johon kuuluu kolmen ruokalajin illallinen ruokajuomineen. Päivä alkaa klo 8.30 ja päättyy klo 24.00.
Lipun hinta ei sisällä arvonlisäveroa.
Summit -päivälippu
445 €
Päivälipulla pääset näkemään kaikki seminaarin puheenvuorot seminaarilavalla sekä teemahuoneissa.
Summit -päiväseminaari alkaa klo 8.30 ja päättyy klo 16.00.
Lipun hinta ei sisällä arvonlisäveroa.
Awards -iltalippu
395 €
Sold out!
Iltalippu sisältää pöytäpaikan Awards-gaalassa sekä kolmen ruokalajin illallisen ruokajuomineen. Awards -gaalailta alkaa klo 18.30 ja päättyy klo 24.00.
Lipun hinta ei sisällä arvonlisäveroa.
Diilit ja tarjoukset
Olemme keränneet tapahtuman osallistujille diilejä ja tarjouksia hotelleihin sekä juhlapukuliikkeisiin Helsingin ydinkeskustassa, tapahtumapaikan läheisyydestä.