ke 15.5.2024

8.30 – 24.00

vanha ylioppilastalo, Helsinki

äänestä vuoden verkkokauppaa

Äänestyksen kolme parasta ehdokasta tullaan esittelemään eCom Summit & Awards -seminaaripäivässä ja Awards-gaalaillan parrasvaloissa tullaan palkitsemaan yleisöäänestyksen voittaja.

Äänestysaikaa on 26.4. asti!

äänestys on päättynyt

Vuoden verkkokauppa ehdokkaa

Dermosil

Dermosilin verkkokauppa on saavuttanut tuloksia ja kasvua useiden brändikaupan uudistuksien kautta. Dermosil kehittää ja valmistaa omat brändituotteensa ja myyntikanavan tarjoamat mahdollisuudet ja erikoisvaatimukset läpileikkaa kaikki toiminnot. Logistiikka, valikoima, design, viestit sekä muut liiketoiminnan valinnat elävät ja hengittävät verkkokauppaa ja verkkokauppa-asiakkaan elämää. Dermosil kehittää konseptiaan, brändiään ja verkkokauppansa kokonaisvaltaisesti ja pitkäjänteisesti ja 2023 vuoden aikana tehty rohkea kehitystyö näkyy vahvana kasvuna jo 2024 alkuvuonna.

finnair

Finnair.com on kasvanut viimeisen vuoden aikana liikevaihdoltaan Suomen suurimmaksi verkkokaupaksi. Verkkokauppa on kasvanut ja kehittynyt 100-vuotiaan brandin mukana ja kokenut viime vuosina massiivisen käytettävyyden ja ulkoasun parannuksen. Verkkokauppa on saatavilla 16 kielellä yli 50 markkinassa, kerää noin miljoona viikottaista käyntiä ja houkuttelee käyttäjikseen myös yli 4 miljoonaa Finnair Plus -asiakasta. Verkkokauppaa pyörittää yli 100 hengen aktiivinen tiimi, joka haluaa taata Finnairin asiakkaille parhaan mahdollisen käyttökokemuksen.

finnish design shop

Finnish Design Shop on 2004 perustettu verkkokauppa, joka on vuosien saatossa suureksi pohjoismaisen designin verkkokaupaksi. Finnish Design Shop toimittaa yli 180 maahan pohjoismaista elämäntyyliä edustavien brändien tuotteita, kuten Artek, Vitra, Muuto, Hay, Iittala ja Marimekko. Valikoimasta löytyy suomalaista ja pohjoismaista muotoilua ja designia, kuten sisustusesineitä, valaisimia ja keittiövälineitä sekä suurempia huonekaluja. Yhtiö on panostanut voimakkaasti siihen, että tilaaminen on asiakkaalle mahdollisimman vaivatonta.

gugguu

Asiakkaiden rakkaus Gugguun tuotteita kohtaan on merkki siitä, että brändi tarjoaa jotain ainutlaatuista ja merkityksellistä. Laadukkaiden ja trendikkäiden tuotteiden lisäksi vaikuttavia asioita ovat sujuva asiointikokemus sekä nopea toimitus. Asiakkaat arvostavat tuotteiden kestävyyttä ja käytännöllisyyttä, mikä tekee Gugguun verkkokaupasta houkuttelevan vaihtoehdon. Gugguulla panostetaan paljon vuorovaikutukseen asiakkaiden kanssa. Tämä ilmenee esimerkiksi sosiaalisen median kanavien kautta, joissa jaetaan vinkkejä ja ideoita lasten pukeutumiseen.

kameratori

Kameratori on 2010 perustettu verkkokauppa, joka on erikoistunut käytettyjen kameroiden ja valokuvaustarvikkeiden myyntiin. Kameratori on saanut asiakkailta kiitosta asiantuntevasta palvelusta sekä tilaus- ja toimitusprosessista, joka ottaa huomioon asiakkaan tarpeet myös toimituksen jälkeen mm. asiakkaan ohjeistuksena tuotteen käyttöön. Kameratori tarkastaa jokaisen tuotteen ennen myyntiä, mikä varmistaa laadukkaan ja hyväkuntoisen tuotteen toimituksen asiakkaalle.

keskisen kello

Keskisen Kello on perustettu vuonna 1982 ja yritys on perustamisestaan asti toiminut Suomessa kello- ja korualalla suunnannäyttäjänä. Keskisen Kellon intohimona on tarjota asiakkaille kattava valikoima tuotteita sekä asiantuntevaa palvelua. Keskisen Kello toimii valtuutettuna jälleenmyyjänä useille tunnetuille brändeille ja kaikki saatavilla olevat tuotteet löytyvät varastosta Suomessa. Keskisen Kellon verkkokauppa on palvellut vuosien varrella jo yli 100 000 asiakasta saaden kiitosta kattavasta valikoimasta, nopeista toimitusajoista sekä asiantuntevasta palvelusta.

novita

Novita Oy on vuonna 1928 perustettu perheyritys ja Pohjoismaiden suurin käsityölankojen valmistaja. Novita on nopealla tahdilla rakentanut uskottavan verkkokauppatiimin, joka on rakentanut asiakaslähtöisen verkkokaupan taustajärjestelmineen. Novitan verkkokauppa keskittyy Suomen markkinan lisäksi vahvasti kansainvälistymiseen. Novita panostaa tuotevalikoimassaan sekä kuitumateriaaleissa vastuullisuuteen ja luonnollisuuteen.

s-kaupat

S-kaupat ruoan verkkokauppa on valloittanut suomalaiset kuluttaja-asiakkaat ja vakiinnuttanut asemansa Suomen suosituimpana ruoan verkkokauppana. S-kaupat on markkinajohtaja asemassa oleva ruoan verkkokauppa, joka on onnistunut pitkäjänteisellä asiakaskeskeisellä palvelukehityksellä sekä innovatiivisillä ratkaisuilla, kuten robotti kotiinkuljetuksilla, tekemään suomalaisten arjesta helppoa, vaivatonta ja ilahduttavaa.

stockmann

Stockmann on vuosien aikana kehittänyt verkkokauppaansa eteenpäin, joka näkyy eritoten kaupan asiakaskokemuksessa. Stockmann on saanut kiitosta selkeästä verkkokaupan ostokokemuksesta, kattavasta valikoimasta ja sivuston helppoudesta. Sen lisäksi Stockmann on panostanut erityisesti kanta-asiakasohjelmaan.

varuste.net

Varuste.net on suuri ulkoiluharrastusvälineitä myyvä verkkokauppa, jonka menestyskonsepti perustuu toimivaan kolmikantaan: kotimaan verkkokauppaan, yhteen myymälään ja kansainväliseen verkkokauppaan. Varuste.net on onnistunut yhdistämään monikanavaisen asiakaskokemuksen, kattavan tuotevalikoiman sekä asiantuntemuksen valituissa lajeissa, joka takaa onnistuneen palvelukokemuksen. Menestys on rakennettu tasaisesti ja hallitusti suuresta kasvusta huolimatta.

verkkokauppa.com

Verkkokauppa.com on sitoutunut olemaan luotettava ja läpinäkyvä yritys, joka asettaa asiakkaat johdonmukaisesti etusijalle. Uusi verkkokauppakonsepti tuo relevantin sisällön osaksi ostopolkua sekä Verkkokauppa.comin myyjien asiantuntemuksen helposti saataville. Uudistunut verkkokauppa konkretisoi Verkkokauppa.comin strategiaa, jonka mukaan Verkkokauppa.com lähtee liikkeelle asiakkaista ja keskittyy keskeisiin kohderyhmiin ja tuotekategorioihin parantaen asiakkaan suosituksia ja navigointia kaupassa.

virtasenkauppa.fi

Virtasenkauppa.fi on toiminut paikallisesti jo vuodesta 1947. Vuosien varrella yritys on laajentunut kaiken kattavaksi autoilun, maatalouden, kodin ja harrastusten verkkokauppaksi, ja verkkoliiketoiminnasta onkin jo yli 20 vuoden kokemus. Asiakas on aina ollut Virtasenkaupan kaiken tekemisen keskiönä. Siksi yritys julkaisee mm. kaikki saadut asiakaskokemukset avoimesti kaikkien nähtäville, joista tyytyväisiä asiakkaita on peräti 98 % kaikista saaduista palautteista. Tämä kaikki viestittää yrityksen omaleimaisesta ja vahvasta tahdosta palvella asiakkaat parhaalla mahdollisella tavalla! Viestintä onkin poikkeuksellisen suoraa ja konstailematonta, joten kakkaa irroitellaan tuleettimista lähes viikoittain. Onkin ollut vaikea olla törmäämättä varaston Harrin tekemiin virheisiin tai nuorten työharjoittelijapoikien ympärillä pyörivän reskontran Seijan leopardikuvioisiin trikoisiin.

Puhujat

Tapahtumassa tullaan kuulemaan kansainvälisiä ja kotimaisia alan huippuosaajia. Lavalla päästään näkemään osaamista maailmanlaajuisesti arvostetuilta brändeiltä.

liput

Varmista paikkasi Suomen digitaalisen kaupan päätapahtumassa ja nappaa lippusi jo tänään!

Summit + Awards

495 €

(norm. 595 €)

Yhteislipulla pääset koko päivän seminaariin sekä illan Awards gaalatapahtumaan, johon kuuluu kolmen ruokalajin illallinen ruokajuomineen. Päivä alkaa klo 8.30 ja päättyy klo 24.00.

Lipun hinta ei sisällä arvonlisäveroa.

osta lippu

Summit -päivälippu

345 €

(norm. 445 €)

Päivälipulla pääset näkemään kaikki seminaarin puheenvuorot seminaarilavalla sekä teemahuoneissa.
Summit -päiväseminaari alkaa klo 8.30 ja päättyy klo 16.00.

Lipun hinta ei sisällä arvonlisäveroa.

osta lippu

Awards -iltalippu

295 €

(norm. 395 €)

Iltalippu sisältää pöytäpaikan Awards-gaalassa sekä kolmen ruokalajin illallisen ruokajuomineen. Awards -gaalailta alkaa klo 19.00 ja päättyy klo 24.00.

Lipun hinta ei sisällä arvonlisäveroa.

osta lippu

Tapahtuman kumppanit

Crasman

Tervetuloa mukaan rakentamaan digitaalisen kaupan kilpailukykyä ja kasvua!