Miten asiakaskokemusta johdetaan? Vaikkapa näin! 
| |

Miten asiakaskokemusta johdetaan? Vaikkapa näin! 

Törmäsimme kiinnostavaan havaintoon: asiakaskokemusta ei varsinaisesti johdeta – se tapahtuu kaiken muun toiminnan sivutuotteena. Se miten paljon asiakkaan kokemuksia kussakin käänteessä mietitään, on itse asiassa aika sattumanvarainen prosessi. Miten tätä tilannetta voitaisiin parantaa? Loimme mallin.

Verkkokaupan kenttä eriytyy – miten luoda oma menestystarina? 
| |

Verkkokaupan kenttä eriytyy – miten luoda oma menestystarina? 

Vuonna 2024 verkkokauppa pärjäsi suhteellisesti hyvin ja jopa jatkoi osalla aloista kasvuaan. Kun taloustilanne on kuitenkin jatkunut odotettua haastavampana, tavarakaupan kasvu ei yltänyt aiempien vuosien lukemiin. Ekonomistit ennustavat
talouden kääntyvän parempaan vuoden 2025 aikana, mikä tarjoaa kauppiaille
mahdollisuuksia kehittää ja vahvistaa omaa liiketoimintaansa.

Kuusi oivallusta Euroopan verkkokaupoista – Näin kehität omaasi!
| |

Kuusi oivallusta Euroopan verkkokaupoista – Näin kehität omaasi!

Eurooppalaiset verkkokaupat käyttävät keinoja, jotka voivat auttaa myös sinua kehittämään liiketoimintaasi ja kasvattamaan myyntiäsi. Sanoman uusi markkinointistrategi Mia Lähdesalmi, joka on työskennellyt edelliset viisi vuotta Zalandolla Saksassa, listaa kuusi käytännön vinkkiä, joilla voit erottua massasta ja sitouttaa asiakkaitasi tehokkaammin.

Verkkokauppajohtajien pöydällä juuri nyt: Kilpajuoksu asiakasdatan tehokkaasta hyödyntämisestä
| |

Verkkokauppajohtajien pöydällä juuri nyt: Kilpajuoksu asiakasdatan tehokkaasta hyödyntämisestä

Haastattelimme tänä syksynä kahtakymmentä Suomen johtavaa verkkokaupan ja digimyynnin vetäjää ymmärtääksemme millaisten tavoitteiden kanssa nämä johtajat työskentelevät päivittäin. Jokaisen työpöydällä on edelleen monikanavaisen asiakaskokemuksen optimointi ja sitä kautta tavoiteltu kaupallinen menestys.

Mitä on pr ja miksi siihen pitäisi panostaa?
| |

Mitä on pr ja miksi siihen pitäisi panostaa?

PR-ammattilaisilta kysytään usein, mitä PR käytännössä tarkoittaa ja miksi yritysten pitäisi panostaa siihen. Vaikka PR on käsitteenä useimmille jossain määrin tuttu, sen toteuttamistavat ja merkitys saattavat olla hämärän peitossa. Tässä blogissa kerromme, mitä PR on ja miksi se siitä on hyötyä myös verkkokaupoille.