
To 15.5.2024
8.30 – 24.00
vanha ylioppilastalo, Helsinki
Puhujat
Tapahtumassa tullaan kuulemaan kansainvälisiä ja kotimaisia alan huippuosaajia. Lavalla päästään näkemään osaamista maailmanlaajuisesti arvostetuilta brändeiltä.

Peter G. Jørgensen
Co-Founder & CCO, Boozt.com
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
The Winning Formula: Mastering Competitive Advantage in the Tough E-commerce Landscape


Peter G. Jørgensen
Co-Founder & CCO, Boozt.com
The Winning Formula: Mastering Competitive Advantage in the Tough E-commerce Landscape


Anna carolina wiklund
Capability Manager, Inter IKEA
Leveraging your data as a competitive advantage in the age of AI


Benjamin Lang
Head of Northern Europe, Shopify
The Future of Ecommerce


Mikki inkeroinen
Chief Technology Officer, Marimekko
Key Elements of Commercial Culture


Eetu paloheimo
Principal Product Manager, Zalando
The Roadmap After Conversion Optimisation


Jaana kurjenoja
Pääekonomisti, VTT, Kaupan liitto
Ovatko digiasiakkaat eri maissa erilaisia?


Leevi kangas
Toimitusjohtaja, Dick Johnson
Fireside Chat: Verkkokauppa kasvuun kansainvälistymisen kautta

Laura saarinen
Toimitusjohtaja, Lilja the Label
Fireside Chat: Verkkokauppa kasvuun kansainvälistymisen kautta


Ilkka rajakallio
Kaupallinen johtaja, Varuste.net
Fireside Chat: Verkkokauppa kasvuun kansainvälistymisen kautta


Kalle thessler
Head of Sales, Posti
Logistiikan ulkoistuksella skaalautuvuutta ja tehokkuutta – myös kiertotalouden mahdollisuuksiin


elina gustafsson
Head of Circular Economy, Posti
Logistiikan ulkoistuksella skaalautuvuutta ja tehokkuutta – myös kiertotalouden mahdollisuuksiin


Tapio haaja
Development Director, Sanoma
Älä jää jumiin pelkkään taktiseen mainontaan – Näin tuet verkkokaupan ostopolkua videolla


Tuomo sinkkonen
Video Commercial Manager, Sanoma
Älä jää jumiin pelkkään taktiseen mainontaan – Näin tuet verkkokaupan ostopolkua videolla


Matias kiesilä
Marketing and Sales Automation Manager, Paytrail
Ajaisitko katsastomattomalla autolla? Hyytyykö asiakkaan matka kassalle?


Terhi tamminen
Founder & Liiketoiminta- ja kehitysjohtaja, Avaava
Verkkokaupan esteettömyysdirektiivi tulee kesäkuussa 2025 – oletko valmis?


tommi fäldt
Account Director, Keskisuomalainen
Digitaalinen ulkomainonta – Verkkokaupan tehokkain näyteikkuna


Heli kettunen
Product Manager, Svea Payments
Kampanjointi myyntikasvun veturina


Tapani Mustonen
Online Store Manager, HalpaHalli
Kampanjointi myyntikasvun veturina


noora kahra
CMO, Vilkas
Kestävämpää asiakashankintaa – ota askel taaksepäin


ari paksuniemi
Senior Advisor, Vilkas
Kestävämpää asiakashankintaa – ota askel taaksepäin

liput
Varmista paikkasi Suomen digitaalisen kaupan päätapahtumassa ja nappaa lippusi jo tänään!
Summit + Awards
595 €
Sold out!
Yhteislipulla pääset koko päivän seminaariin sekä illan Awards gaalatapahtumaan, johon kuuluu kolmen ruokalajin illallinen ruokajuomineen. Päivä alkaa klo 8.30 ja päättyy klo 24.00.
Lipun hinta ei sisällä arvonlisäveroa.
Summit -päivälippu
445 €
Päivälipulla pääset näkemään kaikki seminaarin puheenvuorot seminaarilavalla sekä teemahuoneissa.
Summit -päiväseminaari alkaa klo 8.30 ja päättyy klo 16.00.
Lipun hinta ei sisällä arvonlisäveroa.
Awards -iltalippu
395 €
Sold out!
Iltalippu sisältää pöytäpaikan Awards-gaalassa sekä kolmen ruokalajin illallisen ruokajuomineen. Awards -gaalailta alkaa klo 18.30 ja päättyy klo 24.00.
Lipun hinta ei sisällä arvonlisäveroa.
Diilit ja tarjoukset
Olemme keränneet tapahtuman osallistujille diilejä ja tarjouksia hotelleihin sekä juhlapukuliikkeisiin Helsingin ydinkeskustassa, tapahtumapaikan läheisyydestä.