Lisää liikennettä – optimoi oma data ja ostettu media

Lisää liikennettä – optimoi oma data ja ostettu media

Vuoden toisessa DCF- webinaarissa pääsemme tutustumaan uunituoreeseen tutkimukseen! Esittelemme tulokset maksetun mainonnan kanavien vaikutuksesta verkkosivuston liikenteeseen. Tutkimus vastaa kysymykseen siitä, mistä kanavista verkkokauppojen liikenne tehokkaimmillaan koostuu, ja antaa ohjeet siihen, miten verkkokauppiaan kannattaa budjetoida markkinointieuronsa oikein.

Shoptalk audience

SHOPTALK – Barcelona

3.-5.6.2024 – Oletko miettinyt osallistuvasi Shoptalkiin kesäkuussa? Nyt voit tehdä sen erinomaisessa seurassa Digital Commerce Finlandin verkkokauppiasyhteisön kanssa. Tämä on erinomainen mahdollisuus yhdistää kansainvälinen verkostoituminen ja vertaissparraus verkkokauppayhteisön kanssa!

eCom Xmas

eCom Xmas

15.11.2023 – Verkkokaupan ammattilaisten yhteistä pikkujoulua vietettiin Helsingin Korjaamolla. Kyseessä oli samalla Business Finlandin Experience Commerce ohjelman päätöstilaisuus sekä osaamisen kehittämisen kapulan vaihto Digital Commerce Finland -yhteisölle.