Asiakas on kuningas!
ti 24.9.2024
8.30 – 16.00
Epicenter tai Online
Miksi asiakkaasi ostaa juuri sinulta?
Tunnistatko omat kilpailuetusi ja laitatko asiakkaasi aidosti keskiöön kaikessa tekemisessä?
DCF:n valmennuspäivän teemana on Asiakas on kuningas! ja aihetta lähestytään monesta eri näkökulmasta. Miten asiakaskokemus puretaan ymmärrettäviksi osa-alueiksi ja miten sitä tulisi johtaa? Miten asiakasymmärrys pohjataan verkko- ja omnikanavaiseen asiakasdataan? Kuinka rakennetaan ja jalkautetaan asiakassegmenttejä laadukkaasti? Kurkistamme myös AI:n käyttöön asiakaspalvelussa.
Päivän aikana kuulet runsaasti aitoja yritystarinoita digikaupan ammattilaisilta, kuten Fiksuruualta, Reimalta, Scandinavian Outdoorilta, Arvo Partnersilta, Klarnalta sekä useilta muilta alan parhailta osaajilta.
Milloin: Tiistaina 24.9. klo 8.30 – 16.00.
Missä: Epicenter, Mikonkatu 9, Helsinki tai verkossa
Toivomme että tulet paikan päälle verkottumaan ja jakamaan näkemyksiä muiden digitaalisen kaupan ammattilaisten kanssa. Pitkän matkan takana toimiville on tarjolla myös webcasting-lähetys. Valitse ilmoittautumisen yhteydessä, miten osallistut.
HUOM! Valmennuspäivän livetapahtuman paikat ovat täynnä. Voit vielä ilmoittautua seuraamaan päivää verkon välityksellä!
Tapahtuma on maksuton verkkokaupoissa työskenteleville, digitaalisesta kaupasta kiinnostuneille, yleishyödyllisille toimijoille (esim. koulutus, julkishallinto) ja DCF:n olemassa oleville kumppaneille ja palveluntarjoajille.
DCF:n ulkopuolisille palveluntarjoajille Epicenterissä järjestettävän live-tapahtuman osallistumismaksu on 175 euroa per osallistuja (alv 0).
Live-tapahtuman no-show maksu 50 euroa (peruutus veloitukseton 48h ennen tapahtumaa tehtyihin peruutuksiin). Peruutukset osoitteeseen: asiakaspalavelu@liveto.io.
Tervetuloa!
Puhujat
Heikki Lempinen
CEO, Reima
Case: Globaali monikanavaisuus
Riku Poutanen
Chief Growth Officer & Co-Founder, Fiksuruoka
Case: Dataohjautuva tiimi – konkreettisia esimerkkejä asiakkuuden, markkinoinnin ja tuotekehityksen johtamisesta datalla
Riina Pohjanpiiri
Head of Customer Experience Scandinavian Outdoor
Case: Asiakassegmentointi ja käytännön jalkauttaminen
Kuutti Haapanen
Head of Ecommerce & Marketing, Scandinavian Outdoor
Case: Asiakassegmentointi ja käytännön jalkauttaminen
Leevi Parsama
Digitaalisen kaupan asiantuntija ja hallituksen puheenjohtaja, Digital Commerce Finland
Asiakasymmärrys on strategian kovinta ydintä
Juho Uutela
CEO, Beyond Arctic
Case: Kansainvälinen palvelumyynti ja strategia matkailupalveluissa
Ted Kyander
Senior Commercial Manager, Klarna
Case: Näin asiakaskokemus rakentuu tekoälyn avulla
Matti Kojo
CEO, Arvo Partners
Opi tuntemaan asiakkaasi kohorttianalyysin keinoin
Kimi Timonen
CTO, Arvo Partners
Opi tuntemaan asiakkaasi kohorttianalyysin keinoin
Matti Vahtera
eCommerce Designer, Different
Miten asiakkaan tunnekokemusta mitataan ja johdetaan
Markus SIlaste
eCommerce Designer, Different
Miten asiakkaan tunnekokemusta mitataan ja johdetaan
Jenni Heinonen
Product & pricing manager, Keskisuomalainen
Digitaalisella ulkomainonnalla lisää liikennettä verkkoon todennetusti ja tutkitusti
Niko Karhapää
Group Strategy Lead, Vipps MobilePay
12 miljoonaa kuluttajaa ei voi olla väärässä – Vipps MobilePayn kokemuksia verkko-ostamisesta
Mirva Sandströn
Digital Commerce Director, Digital Commerce Finland
Valmennuspäivän fasilitaattori
Ville Simola
Toimitusjohtaja, Digital Commerce Finland
Valmennuspäivän fasilitaattori
AGENDA
8.30 Ovet aukeavat, aamukahvit
09.00 Tervetuloa, Ville Simola ja Mirva Sandström, Digital Commerce Finland
09.15 Asiakasymmärrys on strategian kovinta ydintä – johdanto päivän teemaan, Leevi Parsama, digitaalisen kaupan asiantuntija ja hallituksen puheenjohtaja, Digital Commerce Finland
09.40 Case: Dataohjautuva tiimi – konkreettisia esimerkkejä asiakkuuden, markkinoinnin ja tuotekehityksen johtamisesta datalla, Riku Poutanen, CGO & Co-Founder, Fiksuruoka
10.10 Kumppanit esittäytyvät
10.25 Taukokumppani esittäytyy – PostNord
10.30 Tauko – verkottumista
11.00 Case: Globaali monikanavaisuus, Heikki Lempinen, CEO, Reima
11.30 Case: Kansainvälinen palvelumyynti ja strategia matkailupalveluissa, Juho Uutela, CEO, Beyond Arctic
12.00 Lounastauko
13.00 Case: Asiakassegmentointi ja käytännön jalkauttaminen, Kuutti Haapanen, Head of Ecommerce & Marketing ja Riina Pohjanpiiri, Head of Customer Experience, Scandinavian Outdoor
13.30 Opi tuntemaan asiakkaasi kohorttianalyysin keinoin, Kimi Timonen, CTO ja Matti Kojo, CEO, Arvo Partners
14.00 12 miljoonaa kuluttajaa ei voi olla väärässä – Vipps MobilePayn kokemuksia verkko-ostamisesta, Niko Karhapää, Group Strategy Lead, Vipps MobilePay
14.15 Tauko – verkottumista
14.45 Case: AI Asiakaspalvelussa, Ted Kyander, Senior Commercial Manager, Klarna
15.10 Energisoiva taukojumppa! Cuckoo
15.20 Miten asiakkaan tunnekokemusta mitataan ja johdetaan, Matti Vahtera & Markus Silaste, Ecommerce Designers, Different
15.45 Digitaalisella ulkomainonnalla lisää liikennettä verkkoon todennetusti ja tutkitusti, MEKS
15.50 DCF Tulevat tapahtumat
16.00 Tilaisuus päättyy