Asiakas on kuningas!

ti 24.9.2024

8.30 – 16.00

Epicenter tai Online

Miksi asiakkaasi ostaa juuri sinulta?

Tunnistatko omat kilpailuetusi ja laitatko asiakkaasi aidosti keskiöön kaikessa tekemisessä?

DCF:n valmennuspäivän teemana on Asiakas on kuningas! ja aihetta lähestytään monesta eri näkökulmasta. Miten asiakaskokemus puretaan ymmärrettäviksi osa-alueiksi ja miten sitä tulisi johtaa? Miten asiakasymmärrys pohjataan verkko- ja omnikanavaiseen asiakasdataan? Kuinka rakennetaan ja jalkautetaan asiakassegmenttejä laadukkaasti? Kurkistamme myös AI:n käyttöön asiakaspalvelussa.

Päivän aikana kuulet runsaasti aitoja yritystarinoita digikaupan ammattilaisilta, kuten Fiksuruualta, Reimalta, Scandinavian Outdoorilta, Arvo Partnersilta, Klarnalta sekä useilta muilta alan parhailta osaajilta.

Milloin: Tiistaina 24.9. klo 8.30 – 16.00.

Missä: Epicenter, Mikonkatu 9, Helsinki tai verkossa

Toivomme että tulet paikan päälle verkottumaan ja jakamaan näkemyksiä muiden digitaalisen kaupan ammattilaisten kanssa. Pitkän matkan takana toimiville on tarjolla myös webcasting-lähetys. Valitse ilmoittautumisen yhteydessä, miten osallistut.

HUOM! Valmennuspäivän livetapahtuman paikat ovat täynnä. Voit vielä ilmoittautua seuraamaan päivää verkon välityksellä!

Tapahtuma on maksuton verkkokaupoissa työskenteleville, digitaalisesta kaupasta kiinnostuneille, yleishyödyllisille toimijoille (esim. koulutus, julkishallinto) ja DCF:n olemassa oleville kumppaneille ja palveluntarjoajille.

DCF:n ulkopuolisille palveluntarjoajille Epicenterissä järjestettävän live-tapahtuman osallistumismaksu on 175 euroa per osallistuja (alv 0).

Live-tapahtuman no-show maksu 50 euroa (peruutus veloitukseton 48h ennen tapahtumaa tehtyihin peruutuksiin). Peruutukset osoitteeseen: asiakaspalavelu@liveto.io.

Tervetuloa!

Puhujat

AGENDA

8.30 Ovet aukeavat, aamukahvit

09.00 Tervetuloa, Ville Simola ja Mirva Sandström, Digital Commerce Finland

09.15 Asiakasymmärrys on strategian kovinta ydintä – johdanto päivän teemaan, Leevi Parsama, digitaalisen kaupan asiantuntija ja hallituksen puheenjohtaja, Digital Commerce Finland 

09.40 Case: Dataohjautuva tiimi – konkreettisia esimerkkejä asiakkuuden, markkinoinnin ja tuotekehityksen johtamisesta datalla, Riku Poutanen, CGO & Co-Founder, Fiksuruoka

10.10 Kumppanit esittäytyvät

10.25 Taukokumppani esittäytyy – PostNord

10.30 Tauko – verkottumista

11.00 Case: Globaali monikanavaisuus, Heikki Lempinen, CEO, Reima 

11.30 Case: Kansainvälinen palvelumyynti ja strategia matkailupalveluissa, Juho Uutela, CEO, Beyond Arctic 

12.00 Lounastauko

13.00 Case: Asiakassegmentointi ja käytännön jalkauttaminen, Kuutti Haapanen, Head of Ecommerce & Marketing  ja Riina Pohjanpiiri, Head of Customer Experience,  Scandinavian Outdoor

13.30 Opi tuntemaan asiakkaasi kohorttianalyysin keinoin, Kimi Timonen, CTO  ja Matti Kojo, CEO, Arvo Partners

14.00 12 miljoonaa kuluttajaa ei voi olla väärässä – Vipps MobilePayn kokemuksia verkko-ostamisesta, Niko Karhapää, Group Strategy Lead, Vipps MobilePay

14.15 Tauko – verkottumista

14.45 Case: AI Asiakaspalvelussa, Ted Kyander, Senior Commercial Manager, Klarna

15.10  Energisoiva taukojumppa! Cuckoo

15.20 Miten asiakkaan tunnekokemusta mitataan ja johdetaan, Matti Vahtera & Markus Silaste, Ecommerce Designers, Different

15.45 Digitaalisella ulkomainonnalla lisää liikennettä verkkoon todennetusti ja tutkitusti, MEKS 

15.50 DCF Tulevat tapahtumat 

16.00 Tilaisuus päättyy


Tapahtuman kumppanit

Tervetuloa mukaan rakentamaan digitaalisen kaupan kilpailukykyä ja kasvua!