AI Digitaalisessa kaupassa
KE 29.1.2025
8.30 – 16.00
Epicenter tai Online
Tekoäly (AI) mullistaa digitaalisen kaupankäynnin nopeammin kuin uskommekaan.
AI Digitaalisessa kaupassa – valmennuspäivä kokoaa digikaupan ammattilaiset päiväksi Helsinkiin Epicenteriin.
Päivän aikana kuulet aitoja case-esimerkkeä tekoälyn hyödyntämisen mm. Reimalta, K-ryhmältä, Booztilta ja Pharmafiniltä. Päivän aloittavat huippuasiantuntijat, Vuoden tekoälytytkija Arno Solin ja AI-työkaluihin perehtynyt verkkokauppa-asiantuntija Mika Syrenius.
Case-esimerkkien kautta opimme muun muassa, miten AI-agentit tukevat verkkokauppaa, kuinka tekoälyllä vähennetään palautuksia ja miten asiakaspalveluun tuodaan ainutlaatuinen brändin tone of voice.
Tule mukaan inspiroitumaan, oppimaan, ja vertaissparraamaan!
Milloin: Keskiviikkona 29.1. klo 8.30 – 16.00
Missä: Epicenter, Mikonkatu 9, Helsinki tai verkossa
Toivomme että tulet paikan päälle verkottumaan ja jakamaan näkemyksiä muiden digitaalisen kaupan ammattilaisten kanssa. Pitkän matkan takana toimiville on tarjolla myös webcasting-lähetys. Valitse ilmoittautumisen yhteydessä, miten osallistut.
Tapahtuma on maksuton verkkokaupoissa työskenteleville, digitaalisesta kaupasta kiinnostuneille, yleishyödyllisille toimijoille (esim. koulutus, julkishallinto) ja DCF:n olemassa oleville kumppaneille. Mikäli olet palveluntarjoaja ja kiinnostunut DCF-kumppanuudesta, ota yhteyttä Villeen täältä!
Live-tapahtuman no-show maksu 50 euroa (peruutus veloitukseton 48h ennen tapahtumaa tehtyihin peruutuksiin). Ilmoita peruutuksestasi Liveton asiakaspalvelun chattiin täältä.
Tervetuloa!
Puhujat
Mika Syrenius
Sijoittaja, kouluttaja, konsultti, Snowball Growth Partners
Esimerkkejä kuinka jokainen voi hyödyntää AI:ta heti liiketoiminnassaan
Juha saarinen
Principal of Data, Columbia Road
Verkkokauppiaan kahvitauko AI agenttien seurassa
Arno Solin
Assistant Professor Machine Learning & Vuoden AI-tutkija, Aalto Yliopisto
Mikä ihmeen AI?
Katri Sinisalo
Global Marketing Director, Reima
Case: Miten AI vei Osteri-takin markkinoinnin toiselle tasolle
Niilo Latva-Pukkila
Chief Data Scientist, K-ryhmä
Case: Tuotekorin rakennus AI:n avulla
Mira Aunio
Myynti- ja
palvelukehityspäällikkö, Muumimaailma
Case: AI-Asiakaspalvelu muumimaisella tone of voicella
Inka Wirman
Country Manager, Boozt
Case: Vähemmän palautuksia AI:n avulla
Mika Kaaja
Pharmafin
Case: AI:n käyttö T-Mall -alustalla
Niklas Menke
Director Partnerships, Reviews. io
Case: How to leverage AI to manage reviews, automize processes and analyze
feedback
Joonas Rautiainen
Store Manager, Suomen jääkiekkoliitto
Case: How to leverage AI to manage reviews, automize processes, and analyze
feedback
Valtteri Järvinen
Saavutettavuus- ja UX-asiantuntija, Avaava
AI ja saavutettavuus – kauppaa kaikille!
Mirva Sandström
Digital Commerce Director, Digital Commerce Finland
Valmennuspäivän fasilitaattori
Ville Simola
Toimitusjohtaja, Digital Commerce Finland
Valmennuspäivän fasilitaattori
AGENDA
8.30 Ovet aukeavat, aamukahvit
09.00 Tervetuloa
09.10 Mikä ihmeen AI? Arno Solin, Aalto Yliopisto
09.40 Esimerkkejä kuinka jokainen voi hyödyntää AI:ta heti liiketoiminnassaan, Mika Syrenius
10.10 Kumppanit esittäytyvät
10.20 AI ja saavutettavuus – kauppaa kaikille! Valtteri Järvinen, Avaava
10.30 Tauko – verkottumista
11.00 Case: AI:n käyttö T-Mall -alustalla, Mika Kaaja, Pharmafin
11.30 Case: Miten AI vei Osteri-takin markkinoinnin toiselle tasolle, Katri Sinisalo, Reima
12.00 Lounastauko
13.00 Verkkokauppiaan kahvitauko AI agenttien seurassa – Juha Saarinen, Columbia Road
13.20 Case: AI-Asiakaspalvelu muumimaisella tone of voicella, Mira Aunio, Muumimaailma
13.45 Case: How to leverage AI to manage reviews, automize processes and analyze feedback, Joonas Rautiainen & Niklas Menke, Reviews. io
14.00 Tauko – verkottumista
14.30 Case: Vähemmän palautuksia AI:n avulla, Inka Wirman, Boozt
15.00 Case: Tuotekorin rakennus AI:n avulla, Niilo Latva-Pukkila, K-ryhmä
15.20 AI muuttaa aivan kaiken! – Mika Syrenius
15.40 DCF Tulevat tapahtumat ja loppusanat
16.00 Tilaisuus päättyy