Dataperusteinen päätöksenteko verkkokaupassa
to 13.2.2025
10.00 – 12.00
webinaari
Dataperusteinen päätöksenteko verkkokaupassa – Ossin matikkaa osa 2
Vuoden verkkokauppayrittäjä Ossi Salo Datatrainerilta opastaa sinua seuraamaan verkkokaupan tärkeimpiä tunnuslukuja ja johtamaan verkkokauppaasi niiden pohjalta. Webinaarissa saat käyttöösi excel-pohjaisen Sales Monitor -työkalun, jota voit hyödyntää osana päivittäistä työtäsi. Sales Monitorin avulla verkkokaupan kaava (kävijät x konversio x keskiostos x kate) muuttuu konkreettisiksi päivä- viiikko- ja kuukausitasolla seurattaviksi numeroiksi, joiden avulla voit hallita ja kehittää verkkokauppamyyntiäsi selkeämmin.
Ossin matikkaa osa 2 -webinaari järjestetään verkkokauppayhteisön toiveesta – toive esitettiin Ossin edellisen koulutuksen aikana. Ossin aiempaan “Verkkokaupan matikkaa osa 1: Asiakashankinnan ABC” – koulutukseen voit tutustua täällä.
Koulutus on suunnattu erityisesti yrityksille, joiden verkkokaupan myyntidataa ei vielä ole automatisoitu ja dataperusteinen päätöksenteko tekee vielä tuloaan.
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Webinaari on maksuton verkkokaupoissa työskenteleville, digitaalisesta kaupasta kiinnostuneille, yleishyödyllisille toimijoille (esim. koulutus, julkishallinto) ja DCF:n olemassa oleville kumppaneille. Mikäli olet palveluntarjoaja ja kiinnostunut DCF-kumppanuudesta, ota yhteyttä Villeen täältä!
Puhujat
Ossi Salo
Datalla johtamisen valmentaja, Datatrainer
Dataperusteinen päätöksenteko verkkokaupassa
Mirva Sandström
Digital Commerce Director, Digital Commerce Finland
Webinaarin fasilitaattori
Ville Simola
Toimitusjohtaja, Digital Commerce Finland
Webinaarin fasilitaattori
AGENDA
8.30 Ovet aukeavat, aamukahvit
09.00 Tervetuloa
09.10 Mikä ihmeen AI? Arno Solin, Aalto Yliopisto
09.40 Esimerkkejä kuinka jokainen voi hyödyntää AI:ta heti liiketoiminnassaan, Mika Syrenius
10.10 Kumppanit esittäytyvät
10.30 Tauko – verkottumista
11.00 Case: AI:n käyttö T-Mall -alustalla, Mika Kaaja, Pharmafin
11.30 Case: Miten AI vei Osteri-takin markkinoinnin toiselle tasolle, Katri Sinisalo, Reima
12.00 Lounastauko
13.00 Verkkokauppiaan kahvitauko AI agenttien seurassa – Juha Saarinen, Columbia Road
13.20 Case: AI-Asiakaspalvelu muumimaisella tone of voicella, Mira Aunio, Muumimaailma
13.45 Case: How to leverage AI to manage reviews, automize processes and analyze feedback, Joonas Rautiainen & Niklas Menke, Reviews. io
14.00 Tauko – verkottumista
14.30 Case: Vähemmän palautuksia AI:n avulla, Inka Wirman, Boozt
15.00 Case: Tuotekorin rakennus AI:n avulla, Niilo Latva-Pukkila, K-ryhmä
15.20 AI muuttaa aivan kaiken! – Mika Syrenius
15.40 DCF Tulevat tapahtumat ja loppusanat
16.00 Tilaisuus päättyy