Dataperusteinen päätöksenteko verkkokaupassa

to 13.2.2025

10.00 – 12.00

webinaari

Dataperusteinen päätöksenteko verkkokaupassa – Ossin matikkaa osa 2

Vuoden verkkokauppayrittäjä Ossi Salo Datatrainerilta opastaa sinua seuraamaan verkkokaupan tärkeimpiä tunnuslukuja ja johtamaan verkkokauppaasi niiden pohjalta. Webinaarissa saat käyttöösi excel-pohjaisen Sales Monitor -työkalun, jota voit hyödyntää osana päivittäistä työtäsi. Sales Monitorin avulla verkkokaupan kaava (kävijät x konversio x keskiostos x kate) muuttuu konkreettisiksi päivä- viiikko- ja kuukausitasolla seurattaviksi numeroiksi, joiden avulla voit hallita ja kehittää verkkokauppamyyntiäsi selkeämmin.

Ossin matikkaa osa 2  -webinaari järjestetään verkkokauppayhteisön toiveesta – toive esitettiin Ossin edellisen koulutuksen aikana.  Ossin aiempaan “Verkkokaupan matikkaa osa 1: Asiakashankinnan ABC” – koulutukseen voit tutustua täällä.

Koulutus on suunnattu erityisesti yrityksille, joiden verkkokaupan myyntidataa ei vielä ole automatisoitu ja dataperusteinen päätöksenteko tekee vielä tuloaan.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Webinaari on maksuton verkkokaupoissa työskenteleville, digitaalisesta kaupasta kiinnostuneille, yleishyödyllisille toimijoille (esim. koulutus, julkishallinto) ja DCF:n olemassa oleville kumppaneille. Mikäli olet palveluntarjoaja ja kiinnostunut DCF-kumppanuudesta, ota yhteyttä Villeen täältä!

Puhujat

AGENDA


8.30 Ovet aukeavat, aamukahvit



09.00 Tervetuloa



09.10 Mikä ihmeen AI? Arno Solin, Aalto Yliopisto



09.40 Esimerkkejä kuinka jokainen voi hyödyntää AI:ta heti liiketoiminnassaan, Mika Syrenius



10.10 Kumppanit esittäytyvät



10.30 Tauko – verkottumista



11.00 Case:  AI:n käyttö T-Mall -alustalla, Mika Kaaja, Pharmafin



11.30 Case: Miten AI vei Osteri-takin markkinoinnin toiselle tasolle, Katri Sinisalo, Reima



12.00 Lounastauko



13.00 Verkkokauppiaan kahvitauko AI agenttien seurassa  – Juha Saarinen, Columbia Road



13.20 Case: AI-Asiakaspalvelu muumimaisella tone of voicella, Mira Aunio,  Muumimaailma



13.45 Case: How to leverage AI to manage reviews, automize processes and analyze feedback, Joonas Rautiainen & Niklas Menke, Reviews. io



14.00 Tauko – verkottumista



14.30 Case: Vähemmän palautuksia AI:n avulla, Inka Wirman, Boozt



15.00  Case: Tuotekorin rakennus AI:n avulla, Niilo Latva-Pukkila, K-ryhmä



15.20 AI muuttaa aivan kaiken! – Mika Syrenius



15.40 DCF Tulevat tapahtumat ja loppusanat



16.00 Tilaisuus päättyy


Tapahtuman kumppanit

Tervetuloa mukaan rakentamaan digitaalisen kaupan kilpailukykyä ja kasvua!