Tutustu verkkokauppiaaseen – Suvi Markko, Dermoshop
Kuka olet ja mistä tulet?
Olen Suvi Markko ja toimin Dermoshopin toimitusjohtajana. Me kehitämme, valmistamme ja myymme ihonhoitotuotteita, meikkejä ja ravintolisiä omalla Dermosil-tuotemerkillä.
Kerro verkkokauppa tarinasi, mistä idea Dermoshopille tuli?
Dermosil sai alkunsa kun myimme ihoystävällisiä tuotteita sairaaloiden käyttöön. Käännekohta oli kun sairaaloiden henkilöstö otti meihin yhteyttä ja halusi ostaa laadukkaiksi havaitsemiaan tuotteita omaan käyttöönsä. Parista tuotteesta tuli ensin neljä ja lopulta 400, ja vuosien saatossa postimyynti muuttui verkkokaupaksi. Kaiken kehityksen moottorina ovat aina olleet asiakkaat ja heidän toiveensa.
Mikä tekee dermoshopista vuoden verkkokaupan?
Verkkokauppa on kymmenottelu. Siinä menestyäkseen pitää hallita kiitettävästi kaikki lajit logistiikasta brändityöstä ja konsepteista aina asiakaspalveluun asti ja kaikkeen siltä väliltä. Intohimo on tässä hyvä ajuri ja sellainen porukka meillä on töissä. Parhaiten meitä kuitenkin kirittää asiakkaamme, joille me tätä hommaa teemme.
Mikä on suurin intohimosi?
Ideat! Minua innostaa uudet ideat ja niiden toteuttaminen. Vaikutun aina kaikkein eniten ihmisistä, joilla on kykyä ja rohkeutta uudistaa ja uudistua. Tämä koskee sekä työtä että vapaa-aikaa. Ideoiden ei tarvitse aina olla isoja ollakseen hyviä.
Mitä ihmiset eivät tiedä sinusta?
Harvempi ehkä tietää, että olen pelannut aikoinani aika paljon pesäpalloa ja että minulla on aika kova heittokäsi. Rakastin pelata lukkarina tai lukkarin parina kolmosvahtina.
Dermoshop – KAIKKI ALKOI VARTALOVOITEESTA
Tarinamme alkoi vuonna 1983 Korsnäsistä, Pohjanmaan rannikolta, ja Dermosilin ensimmäinen vartalovoide näki päivänvalon vuonna 1988. Tuotetta myytiin aluksi sairaaloihin potilaskäyttöön, mutta tämä erityisesti herkälle iholle suunniteltu voide nousi nopeasti myös sairaaloiden henkilöstön suosioon. Pian saimmekin vastata ympäri maata saapuviin puheluihin, sillä kaikki halusivat tietää, mistä he saisivat Original Ihonhoitovoidetta omaan käyttöönsä. Siinä hetkessä Dermosilin konsepti sai alkunsa ja ihoystävällinen matkamme alkoi.
Siitä lähtien olemme kehittäneet hellävaraisia tuotteita ihon- ja hiustenhoitoon sekä meikkaamiseen. Valikoimassamme on jo yli 400 tuotetta. Tuotteemme kunnioittavat alkuperäämme terveydenhoidon parissa, ja Classic-sarja on yhä asiakkaidemme suosima ja rakastama valikoimamme kulmakivi.
Lähde: Dermosil.fi