Go Global! Kasva ja kansainvälisty

Ti 23.9.2025

8.30 – 16.00

Epicenter, Mikonkatu 9, Helsinki


Go Global!  – Kasva ja kansainvälisty


Vie verkkokauppasi uusille markkinoille ja kasvata liiketoimintaasi. DCF:n Go Global! -valmennuspäivä kokoaa yhteen kokeneet kansainvälistyjät, ajankohtaiset case-esimerkit ja käytännön vinkit, joiden avulla saat selkeät askelmerkit kansainvälisen menestyksen rakentamiseen. 

Päivän aikana opit:

✅ Miten kansainvälinen brändi rakennetaan
✅ Miten teet markkinatutkimuksen digimarkkinoinnin keinoin
✅ Miten hoidat kansainvälisen logistiikan ja maksamisen
✅ Miten rakennat verkkokauppasi  ympärille kansainvälisen yhteisön
✅ Miten rahoitat kansainvälistymisen

Toivomme että tulet paikan päälle verkottumaan ja jakamaan näkemyksiä muiden digitaalisen kaupan ammattilaisten kanssa. Pitkän matkan takana toimiville on tarjolla myös webcasting-lähetys. Valitse ilmoittautumisen yhteydessä, miten osallistut.

Tapahtuma on maksuton verkkokaupoissa työskenteleville, digitaalisesta kaupasta kiinnostuneille, yleishyödyllisille toimijoille (esim. koulutus, julkishallinto) ja DCF:n olemassa oleville kumppaneille. Mikäli olet palveluntarjoaja ja kiinnostunut DCF-kumppanuudesta, ota yhteyttä Villeen täältä.

Live-tapahtuman no-show maksu on 50 euroa (peruutus on veloitukseton 48h ennen tapahtumaa tehtyihin peruutuksiin). Peruutukset Liveton palautuslomakkeen kautta täältä.

Tervetuloa!

Puhujat

AGENDA


8.30 Ovet aukeavat, aamukahvit



09.00 Tervetuloa



09.15 Brändi, markkinointi ja tarinan voimakansainvälistymisen ajurina, Toni Lähde



09.45 Case: Varuste.net: Telttoja Tsekkeihin ja kiipeilykenkiä Kiinaan – Vältä näitä virheitä ja (ehkä) onnistut, Minna Laine & Jouni Ojaniemi



10.15 Kumppanit esittäytyvät



10.30 Tauko – verkottumista



11.00 Teemahuoneet



11.45 Teemahuoneet



12.15 Lounastauko



13.15 Tervetuloa takaisin



13.30 Case: Robust Goods – Nopea ja kannattava kasvu markkinasta riippumatta



14.00 Case: Lilja the Label, Yhteisön rakentaminen kansainvälistymisen ytimessä, Laura Saarinen



14.30 Tauko – verkottumista



14.50 Case: Dick Johnson: From 0 to 5 Million: Cracking the D2C Code in the German Market with Digital Marketing Framework, Noah Fichtner



15.20 Case: Swappie, Global vs Local – markkinointikampanjan rakentaminen asiakaslähtöisesti 11-markkinalle, Moona Pohjola



15.50 Päätössanat, DCF


16.00 Tilaisuus päättyy

Teemahuoneet

  • Nicolas Fogelholm – Ketterästi kansainvälisille markkinoille – Verkkokaupan markkinatutkimus & kansainvälistymisen menetelmä

  • Teemu Kaltea Kansainvälistymisen rahoittaminen

  • Case: Smuuti Skin & Axla logistics –  Kuuman kosmetiikkabrändin maailmanvalloitus 

  • Peter Ervasalo, Posti – Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen tekevät verkkokauppaa – kuka menestyy? 

  • Matias Kiesilä, Paytrail – Maksamisen merkitys kansainvälisen kasvun onnistumisessa

Tapahtuman kumppanit

Tervetuloa mukaan rakentamaan digitaalisen kaupan kilpailukykyä ja kasvua!