
Wed, May 15, 2024
8.30 – 24.00
Vanha Ylioppilastalo, Helsinki
Verkkokaupan parhaat palkittiin ecom summit & awards -gaalassa
Dermosil-brändillä tunnetuksi tullut Dermoshop Oy pokkasi eCom Awards -palkintogaalassa pääpalkinnon eli Vuoden Verkkokaupan tittelin. Ensimmäistä kertaa järjestetyssä gaalassa jaettiin palkintoja yhteensä 18 kategoriassa, ja voittajiin lukeutuivat myös mm. Fiksuruoka, Finnish Design Shop ja VIBAe.
It’s almost here – the long-awaited pinnacle seminar and gala evening of the Finnish e-commerce community!
Be present on Summit Day to hear keynote speeches from the likes of IKEA, Zalando, Marimekko, Boozt.com, and Shopify. At the eCom Summit, you will have the possibility to network and book one-on-one meetings with your like-minded e-commerce colleagues. Join the excitement at the Awards evening and see who the community has chosen to receive the first-ever recognition awards in the field.
Evening tickets include your own table place at the Awards gala as well as dinner and drinks.
Gather your team and come enjoy an event where we celebrate the community’s successes together and lay the groundwork for new ones. Due to high demand, it’s advisable to snatch your tickets soon!
Lippujen hinnat:
- Summit-päivälippu 445 € (sold out!)
- Awards-iltalippu 395 € (sold out!)
- Molemmat yhdessä 595 € (sold out!)
Ticket prices are shown without VAT (24%).
Tapahtuma on loppuunmyyty.
Dress code for the Awards Gala event: Black tie optional
The event’s main language is Finnish. However, our international keynote speeches will be held in English.

Speakers
At the eCom Summit, you will hear keynotes from international and domestic top experts in the field. On stage, you get to see practical know-how on the most current topics from globally respected brands.

Peter G. Jørgensen
Co-Founder & CCO, Boozt.com
The Winning Formula: Mastering Competitive Advantage in the Tough E-commerce Landscape


Anna carolina wiklund
Capability Manager, Inter IKEA
Leveraging your data as a competitive advantage in the age of AI


Benjamin Lang
Head of Northern Europe, Shopify
The Future of Ecommerce


Mikki inkeroinen
Chief Technology Officer, Marimekko
Key Elements of Commercial Culture


Eetu paloheimo
Principal Product Manager, Zalando
The Roadmap After Conversion Optimisation


Jaana kurjenoja
Pääekonomisti, VTT, Kaupan liitto
Ovatko digiasiakkaat eri maissa erilaisia?


Leevi kangas
Toimitusjohtaja, Dick Johnson
Fireside Chat: Verkkokauppa kasvuun kansainvälistymisen kautta

Laura saarinen
Toimitusjohtaja, Lilja the Label
Fireside Chat: Verkkokauppa kasvuun kansainvälistymisen kautta


Ilkka rajakallio
Kaupallinen johtaja, Varuste.net
Fireside Chat: Verkkokauppa kasvuun kansainvälistymisen kautta


Kalle thessler
Head of Sales, Posti
Logistiikan ulkoistuksella skaalautuvuutta ja tehokkuutta – myös kiertotalouden mahdollisuuksiin


elina gustafsson
Head of Circular Economy, Posti
Logistiikan ulkoistuksella skaalautuvuutta ja tehokkuutta – myös kiertotalouden mahdollisuuksiin


Tapio haaja
Development Director, Sanoma
Älä jää jumiin pelkkään taktiseen mainontaan – Näin tuet verkkokaupan ostopolkua videolla


Tuomo sinkkonen
Video Commercial Manager, Sanoma
Älä jää jumiin pelkkään taktiseen mainontaan – Näin tuet verkkokaupan ostopolkua videolla


Matias kiesilä
Marketing and Sales Automation Manager, Paytrail
Ajaisitko katsastomattomalla autolla? Hyytyykö asiakkaan matka kassalle?


Terhi tamminen
Founder & Liiketoiminta- ja kehitysjohtaja, Avaava
Verkkokaupan esteettömyysdirektiivi tulee kesäkuussa 2025 – oletko valmis?


tommi fäldt
Account Director, Keskisuomalainen
Digitaalinen ulkomainonta – Verkkokaupan tehokkain näyteikkuna


Heli kettunen
Product Manager, Svea Payments
Kampanjointi myyntikasvun veturina


Tapani Mustonen
Online Store Manager, HalpaHalli
Kampanjointi myyntikasvun veturina


noora kahra
CMO, Vilkas
Kestävämpää asiakashankintaa – ota askel taaksepäin


ari paksuniemi
Senior Advisor, Vilkas
Kestävämpää asiakashankintaa – ota askel taaksepäin

päivän AGENDA
8.00 Ovet aukeavat – Verkottumista
9.00 Tervetuloa eCom Summit & Awardsiin!
9.10 The Winning Formula: Mastering Competitive Advantage in the Tough E-Commerce Landscape, Peter G. Jørgensen, Co-founder & CCO, Boozt.com
09.45 Vuoden verkkokauppafinalistin esittely
09.50 Key Elements of Commercial Culture, Mikki Inkeroinen, Chief Technology Officer, Marimekko
10.20 Tauko – Verkottumista
10.45 Puheenvuoroja teemahuoneissa:
- Ovatko digiasiakkaat eri maissa erilaisia? Jaana Kurjenoja, Pääekonomisti, Kaupan liitto
- Ajaisitko katsastomattomalla autolla? Hyytyykö asiakkaan matka kassalle? Matias Kiesilä, Marketing and Sales Automation Manager, Paytrail
- Älä jää jumiin pelkkään taktiseen mainontaan – Näin tuet verkkokaupan ostopolkua videolla, Tapio Haaja, Development Director & Tuomo Sinkkonen, Video Commercial Manager, Sanoma
- Kestävämpää asiakashankintaa – ota askel taaksepäin, Noora Kahra, CMO & Ari Paksuniemi, Senior Advisor, Vilkas
11.15 Teemahuoneen vaihto
11.30 Puheenvuoroja teemahuoneissa:
- Logistiikan ulkoistuksella skaalautuvuutta ja tehokkuutta – myös kiertotalouden mahdollisuuksiin, Kalle Thessler, Head of Sales, Posti & Elina Gustafsson, Head of Circular Economy, Posti
- Digitaalinen ulkomainonta – Verkkokaupan tehokkain näyteikkuna, Tommi Fäldt, Account Director, Keskisuomalainen
- Verkkokaupan esteettömyysdirektiivi tulee kesäkuussa 2025 – oletko valmis? Terhi Tamminen, Founder & Liiketoiminta- ja kehitysjohtaja, Avaava
- Kampanjointi myyntikasvun veturina – Tapani Mustonen, Online Store Manager HalpaHalli Oy & Heli Kettunen, Product Manager, Svea
12.00 Lounastauko
13.00 Tervetuloa takaisin
13.05 Leveraging your data as a competitive advantage in the age of AI, Anna Carolina Wiklund, Capability Manager, IKEA
13.35 Vuoden verkkokauppafinalistin esittely
13.40 The Roadmap After Conversion Optimisation, Eetu Paloheimo, Principal Product Manager, Zalando
14.10 Tauko – verkottumista
14.35 Fireside chat: Kansainvälistymisellä kasvuun, Leevi Kangas, CEO, Dick Johnson, Laura Saarinen, CEO, Lilja the Label, Ilkka Rajakallio, Kaupallinen johtaja, Varuste.net
Keskustelun fasilitoivat Leevi Parsama ja Mika Syrenius
15.05 Vuoden verkkokauppafinalistin esittely
15.10 The Future of E-commerce, Benjamin Lang, Head of Northern Europe & Dach, Shopify
15.45 Lopetussanat
16.00 eCom Summit seminaaripäivä päättyy
illan agenda
18:30 Vieraat siirtyvät juhlatilaan
19:00 Tervetulosanat
19.10 Kolmen ruokalajin illallinen alkaa
19.45 Awards-gaala palkintotilaisuus käynnistyy
21.45 Illan esiintyjät
24.00 eCom Summit & Awards päättyy
Tickets
Varmista paikkasi Suomen digitaalisen kaupan päätapahtumassa ja nappaa lippusi jo tänään!
Summit + Awards
595 €
Sold out!
With a joint ticket, you get access to the whole seminar day and the evening’s Awards gala event including a three-course dinner with food and drinks. The day starts at 8.30 and ends at 24.00.
The ticket price does not include VAT.
Summit day ticket
445 €
With a day ticket, you get access to the whole day seminar with speeches on the main seminar stage and in the themed rooms.
The Summit day seminar starts at 8.30 and ends at 16.00.
The ticket price does not include VAT.
Awards evening ticket
395 €
Sold out!
Iltalippu sisältää pöytäpaikan Awards-gaalassa sekä kolmen ruokalajin illallisen ruokajuomineen. Awards -gaalailta alkaa klo 18.30 ja päättyy klo 24.00.
Lipun hinta ei sisällä arvonlisäveroa.
Diilit ja tarjoukset
Olemme keränneet tapahtuman osallistujille diilejä ja tarjouksia hotelleihin sekä juhlapukuliikkeisiin Helsingin ydinkeskustassa, tapahtumapaikan läheisyydestä.