Kone jauhaa kauppaa – automaatiot markkinoinnissa

30.1.2024

9.00 – 16.00

epicenter, Helsinki

Kone jauhaa kauppaa – Automaatiot markkinoinnissa – valmennuspäivä tarjoaa tietoa siitä, miten automaatiot voivat tehostaa markkinoinnin tekemistä ja avata uusia mahdollisuuksia liiketoiminnan kasvattamiseen.

Päivän aikana kuulet runsaasti aitoja yritystarinoita suomalaisilta ja kansainvälisiltä digikaupan ammattilaisilta, kuten Veikkaukselta, Iittalalta, Verkkokauppa.comilta, Nordic Nestiltä, BHG Groupilta sekä useilta muilta alan parhailta osaajilta.

Milloin: Tiistaina 30.1. klo 9.00 – 16.00. Ovet aukeavat klo 8.30. 

Missä: Epicenter, Mikonkatu 9, Helsinki tai verkossa

Tämä valmennus on maksuton kaikille osallistujille. Jatkossa valmennukset ovat maksuttomia verkkokauppiaille ja yleishyödyllisille toimijoille ja palveluntarjoajat ja kumppanit pääsevät mukaan kumppanijäsenyyden kautta

AGENDA

8.30 Ovet aukeavat, ilmoittautuminen


9.00 Tervetuloa valmennuspäivään!


9.10 Keynote, Johdanto markkinoinnin automaatioihin
Juha Saarinen, Chief Digital Officer, BHG Group Finland


9.45 Tekoäly ja automaatio osana vastuullista pelaajakokemusta
Niclas Kourula, Vice President Digital Channels, Veikkaus 


10.20 Kumppanit esittäytyvät


10.30 Tauko – verkottumista


11.00 Turning customers into returning customers – Case Nordic Nest
Matthias Evelönn, Head of Consumer Insight & Retention, Nordic Nest


11.30 Teaser: TuoteRobolla tehoa teksteihin
Matti Vahtera, Founder, Different


11.40 Lojaliteettiohjelman vaikutukset verkkokaupan myyntiin ja asiakasuskollisuuteen – Case MyIittala
Sanna Haapaniemi, eCommerce Director  & Anne Ristiluoma-Untamala, Director, Customer Engagement, Fiskars Group


12.00 Lounastauko


13.00 Teaser: Hinnoittelun hyödyntäminen markkinoinnissa
Tomi Grönfors, CEO, Sniffie


13.15 GDPR paradoksi – Vähemmän yksityisyyttä –  Performance markkinoinnin muutos Jari Katajamäki, CEO,  Coaster


13.45 Teaser: Näin aktivoit omat asiakkaasi Ad Managerissa
Aapi von Creutlein, Development Manager, Sanoma


13.55 Taukokumppani Crasman esittäytyy


14.00 Tauko verkottumista


14.30 Teaser: Verkkosivuston konversion buusteri
Olli Lehtisalo, Senior Account Executive, Leadoo


14.40 Asiakkuuden elinkaariajattelu – miten eri elinkaaret huomioidaan markkinoitiautomaation keinoin
Markus Rajala, Customer Value Manager, Verkkokauppa.com


15.10 Tik Tok – Test and Iterate your way to success
Jérémy Barry, Head of Growth, Shook


15.40 Tulevat tapahtumat


16.00 Tilaisuus päättyy

Tervetuloa mukaan rakentamaan digitaalisen kaupan kilpailukykyä ja kasvua!