Go Global! Kasva ja kansainvälisty

Ti 23.9.2025

8.30 – 16.00

Epicenter, Mikonkatu 9, Helsinki


Go Global!  – Kasva ja kansainvälisty


Vie verkkokauppasi uusille markkinoille ja kasvata liiketoimintaasi. DCF:n Go Global! -valmennuspäivä kokoaa yhteen kokeneet kansainvälistyjät, ajankohtaiset case-esimerkit ja käytännön vinkit, joiden avulla saat selkeät askelmerkit kansainvälisen menestyksen rakentamiseen. 

Päivän aikana opit:

✅ Miten kansainvälinen brändi rakennetaan
✅ Miten teet markkinatutkimuksen digimarkkinoinnin keinoin
✅ Miten hoidat kansainvälisen logistiikan ja maksamisen
✅ Miten rakennat verkkokauppasi  ympärille kansainvälisen yhteisön
✅ Miten rahoitat kansainvälistymisen

Tapahtuman live-tilaisuus on loppuunvarattu, mutta tapahtumaan voi myös osallistua etänä webcasting-lähetyksen välityksellä.

Tapahtuma on maksuton verkkokaupoissa työskenteleville, digitaalisesta kaupasta kiinnostuneille, yleishyödyllisille toimijoille (esim. koulutus, julkishallinto) ja DCF:n olemassa oleville kumppaneille. Mikäli olet palveluntarjoaja ja kiinnostunut DCF-kumppanuudesta, ota yhteyttä Villeen täältä.

Tervetuloa!

Puhujat

AGENDA


8.30 Ovet aukeavat, aamukahvit



09.00 Tervetuloa



09.15 Brändi, markkinointi ja tarinan voima kansainvälistymisen ajurina, Toni Lähde



09.45 Case: Varuste.net: Telttoja Tsekkeihin ja kiipeilykenkiä Kiinaan – Vältä näitä virheitä ja (ehkä) onnistut, Minna Laine & Jouni Ojaniemi



10.15 Kumppanit esittäytyvät



10.30 Tauko – verkottumista



11.00 Teemahuoneet



11.30 Teemahuoneiden vaihto (15min)



11.45 Teemahuoneet



12.15 Lounastauko



13.15 Tervetuloa takaisin



13.30 Case: Robust Goods – Nopea ja kannattava kasvu markkinasta riippumatta, Miika Vähä-Kreula



14.00 Case: Lilja the Label, Yhteisön rakentaminen kansainvälistymisen ytimessä, Laura Saarinen



14.25 Tauko – verkottumista



14.50 Case: Dick Johnson: From 0 to 5 Million: Cracking the D2C Code in the German Market with Digital Marketing Framework, Noah Fichtner



15.20 Case: Swappie, Global vs Local – markkinointikampanjan rakentaminen asiakaslähtöisesti 11-markkinalle, Moona Pohjola



15.50 Päätössanat, DCF


16.00 Tilaisuus päättyy

Teemahuoneet

Teemahuoneista yksi puheenvuoro pidetään päälavalla ja striimataan etäosallistujille. Striimattava puheenvuoro valitaan ennakkoäänestyksen perusteella.

  • Nicolas Fogelholm – Ketterästi kansainvälisille markkinoille – Verkkokaupan markkinatutkimus & kansainvälistymisen menetelmä

  • Teemu Kaltea Rahoitusta sijoittajilta kansainvälistymiseen – käytännön opit rahoituskierroksen onnistumiseksi

  • Case: Smuuti Skin & Axla logistics –  Kuuman kosmetiikkabrändin maailmanvalloitus 

  • Reetta Noukka, Posti – Reetan opit Suomen kansainvälisesti menestyneimmän verkkokaupan kasvumatkalta

  • Matias Kiesilä, Paytrail – Maksamisen merkitys kansainvälisen kasvun onnistumisessa

  • Tino Virtanen & Merlin Hallman, Vipps MobilePay – Yhdellä klikillä kantikseksi – kansainvälisty uskollisten asiakkaiden avulla

Tapahtuman kumppanit

Tervetuloa mukaan rakentamaan digitaalisen kaupan kilpailukykyä ja kasvua!