Verkkokauppa nyt!
Ti 18.3.2025
9.00 – 11.00
webinaari
Tervetuloa Verkkokauppa NYT! -webinaariin!
Aamupäivän aikana saat tutkittuun tietoon perustuvan, kattavan katsauksen Suomen verkkokaupan nykytilanteesta.
Mitkä toimialat ovat kasvaneet, ja missä on nähty laskua? Veikö Kiina markkinan? Entä mistä löydät luotettavinta dataa verkkokaupan kehityksestä ja uusimpia tutkimuksia digiostamisesta?
Webinaarin järjestävät yhteistyössä Digital Commerce Finland, Erikoiskaupan liitto ETU sekä Kaupan liitto.
📅 Aika: Tiistai 18.3.2025 klo 9.00–11.00
📍 Paikka: Verkossa
Tervetuloa!

Puhujat

Jaana Kurjenoja
Pääekonomisti, Kaupan liitto
Digiostaminen Suomessa – Veikö Kiina verkkokauppamarkkinan?

Jussi Nyrhinen
Senior Lecturer, Jyväskylän yliopisto
Verkkokaupan koukuttavuus ja algoritmit

Maria Nummenpää
Perustaja, Purodore
Paneelikeskustelu: Onko suomalainen verkkokauppa houkutteleva kuluttajille

Peter Silvennoinen
Head of Ecommerce, Crasman
Digital Commerce Quality Index – Verkkokaupan asiakaskokemuksen ja käytettävyyden analysointi palveluna

Ulla Pöllänen
Toimitusjohtaja, Erikoiskaupan liitto ETU
Valmennuspäivän fasilitaattori

Mirva Sandström
Digital Commerce Director, Digital Commerce Finland
Valmennuspäivän fasilitaattori
AGENDA
Webinaari alkaa kello 9.00 ja päättyy kello 11.00
- Tervetuloa verkkokauppa NYT -webinaariin, Mirva Sandström, Digital Commerce Finland ja Ulla Pöllänen, Erikoiskaupan liitto ETU ry
- Verkkokaupan tilastointi ja muut uudet datahankkeet ja tutkimukset, Mirva Sandström, Digital Commerce Finland ja Jaana Kurjenoja, Kaupan liitto
- Digiostaminen Suomessa – Veikö Kiina verkkokauppamarkkinan?, Pääekonomisti Jaana Kurjenoja, Kaupan liitto
- Digital Commerce Quality Index – Verkkokaupan asiakaskokemuksen ja käytettävyyden analysointi palveluna – Peter Silvennoinen, Head of Ecommerce, Crasman
- Verkkokaupan koukuttavuus ja algoritmit, Senior Lecturer Jussi Nyrhinen, Jyväskylän yliopisto
- Paneelikeskustelu: Onko suomalainen verkkokauppa houkutteleva kuluttajille. Paneelissa: Jaana Kurjenoja, Kaupan liitto, Jussi Nyrhinen, Jyväskylän yliopisto ja Maria Nummenpää, Purodore
- Loppusanat, Mirva Sandström, Digital Commerce Finland ja Ulla Pöllänen, Erikoiskaupan liitto ETU ry