lisää liikennettä! – Optimoi oma data ja ostettu media
ti 26.3.2024
14.00 – 15.15
online webinaari
Lisää liikennettä! – Optimoi oma data ja ostettu media
Vuoden toisessa DCF- webinaarissa pääsemme tutustumaan uunituoreeseen tutkimukseen! Esittelemme tulokset maksetun mainonnan kanavien vaikutuksesta verkkosivuston liikenteeseen. Tutkimus vastaa kysymykseen siitä, mistä kanavista verkkokauppojen liikenne tehokkaimmillaan koostuu, ja antaa ohjeet siihen, miten verkkokauppiaan kannattaa budjetoida markkinointieuronsa oikein. Tutkimuksen saloja webinaarissa avaa mediatoimisto Dagmarin Head of Analytics Ilkka Keskiväli yhdessä Sanoman Head of eCom & Martech Growth, Petri Vatasen kanssa.
Omalla datalla parempaa konversiota ja nopeammin palaavia asiakkaita – Case Björn Borg
Asiakas on saatu saitille – mitä nyt? Webinaarin toisessa osassa syvennymme yhä tärkeämmäksi tulevan oman datan saloihin. Voyadon Niko Kivikkola kertoo, kuinka Björn Borg hyödyntää dataa taitavasti sitouttaakseen asiakkaitaan sekä verkkokaupassa että kivijalassa. 35% urheilubrändin asiakkaista ovat palaavia ostajia. Opi, kuinka oikein hyödynnetyllä datalla lisätään konversioita, nopeutetaan asiakkaiden paluuta ja sitoutetaan heitä syvemmin.
Merkitse webinaari kalenteriisi nyt ja ilmoittaudu mukaan!
Webinaari on maksuton.
Puhujat
Webinaarissa vieraana on analytiikan, kasvun ja digitaalisen kaupan pitkän linjan osaajia. Heidän avulla pääsemme tutustumaan uunituoreeseen tutkimukseen ROMI-mallinnuksista sekä syventymään jo olemassa olevan datan hyödyntämiseen konversion parantamiseksi.
Petri Vatanen
Head of eCom & Martech Growth, Sanoma
Mainonnan vaikutus sivustoliikenteeseen: näkemyksiä ROMI-mallinnuksista
ilkka keskiväli
Head of Analytics, Dagmar
Mainonnan vaikutus sivustoliikenteeseen: näkemyksiä ROMI-mallinnuksista
niko kivikkola
Regional Manager, Voyado
Omalla datalla parempaa konversiota ja nopeammin palaavia asiakkaita – Case Björn Borg
Mirva Sandströn
Digital Commerce Director, Digital Commerce Finland
Webinaarin järjestäjä
Ville Simola
Toimitusjohtaja, Digital Commerce Finland
Webinaarin järjestäjä
AGENDA
14.00 Tervetuloa webinaariin!
14.05 Mainonnan vaikutus sivustoliikenteeseen: näkemyksiä ROMI-mallinnuksista
Petri Vatanen Head of eCom & Martech Growth, Sanoma
Ilkka Keskiväli Head of Analytics, Dagmar
14.35 Omalla datalla parempaa konversiota ja nopeammin palaavia asiakkaita – Case Björn Borg
Niko Kivikkola Regional Manager, Voyado
15.05 Kiitos Webinaarista & DCF:n tulevat tapahtumat
Mirva Sandström Digital Commerce Director, Digital Commerce Finland
Ville Simola Toimitusjohtaja, Digital Commerce Finland