EHDOTA PALKINNONSAAJIA AWARDS-GAALAAN

Suomalainen verkkokauppa voi hyvin, kun nostamme yhdessä alan osaajia ja yrityksiä esiin. eCom Summit & Awards -gaalassa palkitaan digitaalisen kaupan onnistujia henkilö -ja yrityskategorioissa

Nimeäminen on päättynyt

KENET VOI ILMOITTAA EHDOKKAAKSI?

Suomalainen verkkokauppa

Palkintokategoriaan ehdolle voidaan nimetä suomalaiset yritykset, jotka myyvät omia tuotteita tai jotka jälleenmyyvät muiden tuotteita verkkokaupoissaan. Sen sijaan erilaiset markkinapaikkatoimijat, jotka esimerkiksi keskittyvät liikuttamaan tavaraa Kiinasta maailmalle tai eri verkkokauppojen välillä, eivät voi tulla ehdolle. Myöskään lokalisoidut verkkokaupat, joita operoidaan ulkomailta käsin, eivät voi tulla ehdolle. Yrityksen pääkonttorin ja johdon tulee olla Suomessa. 

Verkkokauppaosaaja

Palkintokategoriaan ehdolle voidaan nimetä henkilöitä, jotka toimivat suomalaisissa yrityksissä tai ovat suomalaisia ja toimivat kansainvälisissä verkko-tai monikanavaisissa yrityksissä.

Nimeä ehdokkaasi ja tule kanssamme Helsingin Vanhalle Ylioppilastalolle 15. toukokuuta nostamaan yhdessä Suomen digitaalinen kauppa uusiin sfääreihin!

Voiko sama yritys tai henkilö voittaa joka vuosi eCom Summit & Awardsissa?

Samaa henkilöä tai yritystä ei voida valita saman palkintokategorian voittajaksi kahtena peräkkäisenä vuonna. Aiemmin palkittu henkilö tai yritys voidaan valita voittajaksi toisessa kategoriassa peräkkäisenä vuonna.

Palkintokategoriat

eCom Summit & Awardsissa palkitaan alan osaajat ja yritykset allaolevissa kategorioissa:

Yritykset

Vuoden Kasvuyritys: Pienet yritykset (alle 1 milj. euroa)Tehnyt suuren vaikutuksen tosi pienellä tiimillä. Tämä yritys on todiste siitä, että hyvät ideat ja sisukas tekeminen ovat isoja resursseja tärkeämpiä.

Vuoden Kasvuyritys: Keskisuuret yritykset (1–10 milj. euroa)
Yritys hallitsee skaalaamisen jalon taidon. He ovat onnistuneet jalostamaan kilpailuetunsa kiihtyvän kasvun vetureiksi tehokkaasti.

Vuoden Kasvuyritys: Suuret yritykset (yli 10 milj. euroa)
Vierivä kivi ei sammaloidu, saavutetusta asemasta huolimatta yritys vain kiihdyttää kasvuaan kohti uusia ulottuvuuksia.

Vuoden B2B-verkkokauppa
Yritys on tehnyt asiakkaidensa elämästä helpompaa ja omastaan kannattavampaa hyvin muotoilulla digitaalisella kaupalla. Kyseessä voi olla verkkokauppa tai digitaalinen palvelu.

Vuoden Taistelija
Yritys on periksiantamaton porukka, jolle kaikki esteet on tehty ylitettäviksi ja haasteet voitettaviksi. Visio kirkkaana eteenpäin, sillä menestys ei tule helpolla, vaan se tulee kovan työn kautta.


Vuoden Kansainvälistyjä
Yritys on lähtenyt ennakkoluulottomasti ja menestyksekkäästi etsimään kotikulmien sijaan asiakkaita maailmalta. Ja tehnyt sen tuloksekkaasti & tyylillä.

Vuoden Vastuullisuusteko
Yritys on muuttanut puheet teoiksi ja tehnyt konkreettisesta arjen vastuullisuudesta itselleen kilpailuedun.

Vuoden Tulokas
Verkkokauppamarkkinan uusi toimija, joka on ilahduttanut toimialaa pirteällä energiallaan ja erottuvalla esiintulolla.

Vuoden Verkkokauppa
Yritys on lunastanut paikkansa yhtenä verkkokauppayhteisön arvostetuimmista toimijoista. Kyseessä on kauppa, jossa asiakkaat rakastavat asioida ja kassakone kilisee komeasti.

Henkilöt

Vuoden Markkinoija
Tämä ammattilainen käsittelee asiakkaitaan kateutta herättävän sulavasti: kertoo tarinoita, ohjaa liikennettä, kehittää konversiota, muotoilee ostokokemusta tai rakentaa brändiä – you name it.

Vuoden Innovaattori (tuote/palvelu)
Kehittäjä, joka on ajatellut laatikon ulkopuolelta keksien edustamalleen yritykselle jotain kokonaan uutta. Hänen onnistumisensa voi olla uuden tuotteen, palvelun, toimintatavan tai konseptin saralla.

Vuoden Datakuiskaaja
Hiljaisen tiedon kova osaaja, joka on näyttänyt esimerkkiä tiedolla johtamisessa ja analyyttisessa päätöksenteossa. Hän on laittanut datan töihin ja nauttii tuloksista 24/7.

Vuoden Logistiikkamestari
Logistiikan moniosaaja, jonka hyllyt ovat järjestyksessä, saldot hallussa ja virheettömät paketit liikkuvat vauhdilla päivästä toiseen. 


Vuoden Asiakaspalvelija
Asiakastyön aurinkoinen ammattilainen, joka kohtaa asiakkaiden huolet ja murheet zen-mestarin tyyneydellä. Hän luo hienoja asiakaskokemuksia ja korjaa huonoja paremmiksi.

Vuoden Teknologiataikuri
Guru, joka taivuttaa koodin palvelemaan kauppaa poikkeuksellisella taituruudella ja näkemyksellä. Hänen jäljiltään rajapinnat ovat samettisen saumattomia ja asiakkaat teknologiasta autuaan tietämättömiä.


Vuoden Kumppani
Verkkokauppiaan win-win kumppani, joka tuottaa asiakkailleen aitoa lisäarvoa. Ymmärtää aina missä mennään ja on aktiivisesti läsnä niin vasta- kuin myötämäessä.


Vuoden Päättäjä
Henkilö on osoittanut päättäjän asemassa (johtaja tai hallituksen jäsen) erinomaista näkemystä ja kykyä positiivisen muutoksen luomisessa. Hän hallitsee strategian ja ihmiset – ja osaa antaa muille tilaa loistaa tehtävissään.


Vuoden Verkkokauppayrittäjä
Itseoppinut ammattilainen, joka on raivannut omin käsin kasvupolkunsa läpi lukuisien haasteiden – ja rakentanut samalla jotain ainutkertaista suomalaisen verkkokaupan maisemaan. Hän on inspiraatio koko yhteisölle ja arvostettu vaikuttaja alalla.

Päätöksenteko ja äänestys

Yleisö saa tehdä ehdotuksia sekä henkilö- että yrityskategoriaan. Lopulliset valinnat ehdokkaista tekee Digital Commerce Finlandin jury, joka koostuu Digital Commerce Finlandin hallituksesta ja asiakasryhmästä. Vuoden verkkokauppa valitaan yleisöäänten perusteella.

Asiakasryhmä

Johanna Widomski, Digital Director, Fazer

Simo Heiskanen, Swappie

Mikko Rekola, Woolman / Shopify

Jenni Homer, Nanso Group

Maarit Fellman, Intoo

Samuli Seppävuori, Crema 

Mirva Sandström, Digital Commerce Director, Digital Commerce Finland, asiakasryhmän sihteeri

Hallitus

Leevi Parsama, Hallituksen puheenjohtaja, Digitaalisen kaupan asiantuntija

Sami Hiilamo, Edunvalvontajohtaja, Kaupan Liitto

Kaj Kulp, Vice President, International eCommerce, Posti

Johannes Kumpukoski, Sales Director, Paytrail

Mikko Pakarinen, Kaupallinen johtaja, Keskisuomalainen

Katri Viippola, CEO, Suomalaisen Työn Liitto

Johanna Widomski, Digital Director, Fazer

Teea Björklund, VP, Sales Channels, Sanoma Media Finland (Edustusoikeus)

Ville Simola, CEO, Digital Commerce Finland, hallituksen sihteeri

Onko sinulla jo liput?

Varaa paikat sinulle ja kollegoillesi vuoden odotetuimpaan digitaalisen kaupan huippuseminaariin ja gaalailtaan!

liput

Varmista paikkasi suomalaisen verkkokauppayhteisön vuoden päätapahtumassa ja nappaa lippusi jo tänään!

Summit + Awards

545 €

(norm. 595 €)

Yhteislipulla pääset koko päivän seminaariin sekä illan Awards gaalatapahtumaan, johon kuuluu kolmen ruokalajin illallinen ruokajuomineen. Päivä alkaa klo 8.30 ja päättyy klo 24.00.

Lipun hinta ei sisällä arvonlisäveroa.

osta lippu

Summit -päivälippu

395 €

(norm. 445 €)

Päivälipulla pääset näkemään kaikki seminaarin puheenvuorot seminaarilavalla sekä teemahuoneissa.
Summit -päiväseminaari alkaa klo 8.30 ja päättyy klo 16.00.

Lipun hinta ei sisällä arvonlisäveroa.

osta lippu

Awards -iltalippu

345 €

(norm. 395 €)

Iltalippu sisältää pöytäpaikan Awards-gaalassa sekä kolmen ruokalajin illallisen ruokajuomineen. Awards -gaalailta alkaa klo 19.00 ja päättyy klo 24.00.

Lipun hinta ei sisällä arvonlisäveroa.

osta lippu

Tapahtuman kumppanit

Crasman

Tervetuloa mukaan rakentamaan digitaalisen kaupan kilpailukykyä ja kasvua!